BON PROFIT! |
|
|
INTRODUCCIÓ |
|
Una webquest dirigida a alumnat de 1r cicle d'ESO
Carme Argilès , Anna Mª Blanch i Elena Coll
Abril de 2008
Àrees relacionades: ciències socials, llengua catalana i anglès.
|
|
Avui dia gaudim d'una àmplia varietat gastronòmica. Moltes receptes habituals als nostres àpats procedeixen d'altres cultures: pizza, cous-cous, sushi... Així mateix, la nostra dieta mediterrània, tan valorada pels seus beneficis per a la salut, està formada per aliments que no són autòctons de les nostres terres, sinó que han arribat a nosaltres a través dels intercanvis culturals al llarg de la història. Queda clar doncs que la diversitat cultural
|
|
suposa una gran riquesa. Malgrat això, no tothom pensa així i manifesta molts prejudicis i intolerància vers la diferència.
|
|
Ara teniu la possibilitat de descobrir la procedència de molts d'aquests productes, la seva presència en la nostra cuina i en receptes d'altres cultures que potser ja heu menjat o que podreu tastar en un futur. També podreu expressar les vostres opinions i els vostres sentiments sobre conductes discriminatòries que podem observar en el nostre entorn.
|
|
Us desitgem bona feina i bon profit!
|
| |
|
| |
|
Webquest elaborada per Carme Argilès, Anna Mª Blanch, Elena Coll amb |
|
|
|
|